luni, 30 iulie 2018

Ultimile clipe și impresii de la campingul Drumeția Prieteniei

Vineri, 27 iulie 2018, participanții la  #DrumețiaPrieteniei, au petrecut ultimele clipe împreună, dar care iarăși ia marcat prin participarea lor la un program organizat de Armata Națională.

Soldații au prezentat un program de luptă liberă prin aceasta captivând tinerii spre a fi în viitor și ei parte a armatei. Totodată, participanții au fost informați despre particularitățile vieții unui soldat și impactul pe care îl aduce societății.

După un cvas rece împărțit participanților, toți au participat la ultima sesiune a campingului unde preotul Vadim Corostinschi, Președintele Asociației Tinerilor Ortodocși din Moldova, a adus mulțumiri voluntarilor și tuturor celor implicați în desfășurarea prin înmânarea diplomelor de implicare și câte o icoană.


Ca și la fiecare ediție, cea mai grea e despărțirea tinerilor, care au făcut noi prieteni și sau bucurat împreună de impresii de neuitat pentru tot parcursul vieții.

Tinerii au împărtășit din impresiile lor tuturor:

Mia plăcut foarte mult tăbăra de vara, toate distracțiile de vara , un suflet plin de bucurie, jocuri de neuitat, piese, dansuri formidabile, sper ca la anul viitor sa ne întâlnim iarăși împreună la Drumeția Prieteniei desfășurată de ATOM.
Clopot Cristalina, 16 ani, or. Ungheni

Tabăra din 24-27 iulie a fost una din cele mai minunate tabere. În timpul petrecut la această tabără mi-am făcut prieteni noi, i-am revăzut pe cei vechi și am mai adunat ceva amintiri frumoase în colecția mea. Activitățile la care am participat m-au ajutat sa învăț lucruri noi și să înțeleg mai bine unele lucruri. Mi-ar plăcea sa mai particip la astfel de tabere fiindcă anume ele ne ajută să comunicăm cu persoane noi și sa devenim mai buni.
Muduc Veronica, 17 ani, s. Chirileni, r. Ungheni

Mi-ar plăcea să mai am ocazia de a participa din nou la o asemenea tabără. În perioada 23-27 iulie am trăit niște emoții de nedescris, alături de care nu cred că voi mai putea trăi asemenea sentimente. Tot timpul pe care l-am petrecut acolo discutând, râzând a fost exact că într-o familie. Întâlnirile cu preoții au fost foarte folositoare dându-ne lecții interesante care vor avea și ele un sens în viața. Nu cred că voi putea uita clipele petrecute frumos alături de acei prieteni minunați. Mulțumită părintelui Vadim dar și celorlalți organizatori care au făcut ca aceasta tabără să rămână una de neuitat pentru fiecare participant în  parte. Și în final pot spune că a fost una dintre cele mai faine tabere.
Beschieri Ana, 15 ani, s. Soltănești, Nisporeni

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu