marți, 10 decembrie 2019

Atenție, ceva despre atenție!

Viața noastră de zi cu zi este foarte interesantă și plină de surprize. În fiecare zi aflăm lucruri noi, frumoase și demne de toată prețuirea. Aflăm lucruri pe care ar trebui să le punem la inimă, și lucruri care ar trebui să fie aruncate. Omul este o fire sensibilă și ușor de manipulat, iar unii oameni profită de chestia asta și încearcă să ne fure, atât pe plan intelectual cât și material.

Să fim atenți la cei care ne fură mintea, pentru că aici e jocul cel periculos pe care-l fac oamenii vicleni, e periculos pentru că nici nu observăm cum ne spală pe creier și ne introduc idei false și dăunătoare. Și la lucrurile materiale ar trebui să fim atenți, pentru că ne-au costat și ele o parte din viață, dar, măcar când ne dispare un lucru material sau palpabil, noi îl observăm și încercăm să-l redobândim, ceea ce nu putem spune și despre lucrurile sufletești sau intelectuale.


Să nu mâncăm roșcovele porcilor, să nu ne alimentele creierul cu orice informație, să nu citim orice carte, sunt cărți pe care mai bine să nu le citești, că cititul trebuie să subțieze (nu să îngusteze !) și să ne păstreze sănătoși mintal la fel ca și mâncarea – doar nu orice mâncare e bună, nu?

Când intrăm în vreun local, observăm cum cântă muzica. Acesta e un joc psihologic, care ne îmbată mintea ne ademeneşte prin cuvinte dulci și fraze îmbătătoare pentru a consuma mai mult. Însă, dacă nu suntem atenți,  suferim dublu și la pachet.

Să fim mereu într-o stare de trezvie (aici nu mă refer la somn, pentru că el e scuzabil și chiar necesar), oriunde ne-am afla și cu orice am fi vorbit.

Atenția ne prelungește viața.

Să fim atenți ca să observăm tot ce se întâmplă în jur, dar să nu judecăm pe nimeni.

A avea atenție, înseamnă a fi mereu în stare de trezvie. A avea o conștiință curată și matură este un lucru greu de dobândit. Nu există nimic mai periculos în viața asta decât a avea o conștiință care mereu să te forțeze, să te dezamăgească și să te deznădăjduiască, dar pe de altă parte, ce poate fi mai bine decât o conștiință care să te facă demn de ceea ce ai făcut tu până acum, să-ți dăruiască îndrăzneală și să te ocrotească în momente de cumpănă ? A avea o astfel de conștiinţă e posibil numai când suntem treji.

Să fim atenți toată viața, la toată viața, prin atenție vom dobândi tot, chiar și Raiul.

Fii treaz și încearcă să vezi de ce ești atras când ai timp liber, când nu știi ce să cumperi, când nu știi ce carte să citești, când nu știi ce să mănânci etc… și vei observa de ce ești dependent și ce te distruge sau din contra, vei observa ce te formează.

Vă mulțumesc pentru atenție.
Ilarion Boian, Chișinău, 2019


6 comentarii:

  1. Mulțumesc Domnului, am crezut în Dr. ODION după ce am citit atât de multe mărturii despre munca sa și am decis să-l contactez. Îmi scriu propria mărturie pe care nu am crezut-o niciodată că ar fi posibilă. Înainte de a-l cunoaște pe dr. ODION, am simțit că toate acestea sunt credințe superstițioase și că vraja nu era dovedită științific ca fiind adevărată, dar această casă de vrăjire m-a făcut să cred altfel. EL ESTE UN OM BUN. Mi-am primit fostul iubit înapoi cu ajutorul acestui bărbat după 1 an de încercare, dar nici un mijloc posibil nu părea să arate. Dacă citiți vreo mărturie despre dr. ODION, este adevărat. Prietenul meu m-a părăsit mai bine de 1 an și am vrut să-l am înapoi și am încercat să-l rog să se întoarcă la mine, dar el mi-a plătit urechile surde și m-a făcut prost în public. Dr. ODION mi-a fost trimis de un prieten de-al meu, care a ajutat și el în locul meu de muncă și i-am spus că este superstițios și că este un prost să creadă în astfel de lucruri fetișoase. Dar după atâtea gânduri, am intrat online să-l caut și am decis să-l contactez la e-mailul său. Curând mi-a dat numărul său de mobil și am vorbit și noi un timp bun. El este cel mai bun. Înainte ca vraja lui să funcționeze, aveam deja asigurarea. În 2 zile, fostul meu iubit după 1 an de batjocură de a fi un bărbat inutil, a venit la mine implorând de data asta. Nu știam ce a făcut acest om, dar este foarte bine să facă așa ceva pentru mine. Îi mulțumesc lui și prietenului meu că l-au cunoscut prea zilnic din viața mea. Cred că va ajuta pe oricine vine la el să-l contacteze (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viața mea a fost distrusă când soțul meu m-a trimis la pachet, după 13 ani am fost împreună. Eram pierdut și neajutorat după ce am încercat atât de multe modalități de a-mi aduce soțul la mine. Într-o zi la serviciu, am fost distras, neștiind că șeful meu mă sună, așa că a stat și m-a întrebat despre ce este vorba, i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu este nicio problemă. Nu am înțeles niciodată ce a vrut să spună prin faptul că nu era nicio problemă să-mi revin soțul, el a spus că a folosit o vrajă pentru a-și recupera soția când l-a părăsit pentru un alt bărbat, iar acum sunt împreună până acum și inițial am fost șocat când am auzit ceva de la seful meu. Mi-a dat o adresă de e-mail a lui DR ODION, care l-a ajutat să-și recupereze soția, nu am crezut niciodată că acest lucru va funcționa, dar nu am avut de ales să intru în contact cu spusele pe care le-am terminat și mi-a cerut informațiile și că soțul meu a putut să-i propună să-i arunce vraja și i-am trimis detaliile, dar după două zile, mama mi-a spus că soțul meu pledează că mă vrea înapoi, nu am crezut niciodată, pentru că a fost doar un vis și eu a trebuit să mă grăbesc la locul mamei mele și spre cea mai mare surpriză a mea, a fost îngenuncheat soțul meu mi-a cerut iertare că vrea el și copilul înapoi acasă, când i-am dat lui DR ODION o conversație cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și el a spus clar eu că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că nu va pleca niciodată pentru o altă femeie. Acum, eu și soțul meu ne-am întors împreună și am început să facem lucruri amuzante pe care nu le-a făcut până acum, mă face fericit și fac ceea ce se presupune a face ca bărbat, fără să te înțelegi. Vă rugăm, dacă aveți nevoie de ajutor de orice fel, vă rugăm să contactați DR ODION pentru ajutor. E-mailul său este (drodion60@yandex.com) sau sunați la +2349060503921 SAU și pe WhatsApp

    RăspundețiȘtergere
  3. Întotdeauna putem face ca relația noastră să fie cea mai bună pentru noi, viața sau cariera să aibă succes pe măsură ce ne dorim, este nevoie doar să depui efortul corect și dacă simți că ai nevoie de ajutor, atunci caută ajutor. După ce soția mea m-a lăsat cu inima frântă. Eram singur, devastat și trist din fericire am fost îndreptat către un bărbat foarte amabil și puternic numit Dr. ODION, care m-a ajutat să-mi aduc soția înapoi și acum mă iubește mult mai mult ca oricând, sunt atât de fericit cu viața acum, mulțumesc foarte mult Dr. ODION prin e-mail (drodion60@yandex.com), îl poți WhatsApp și pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi pare rău că am pus acest lucru pe internet, dar nu am de ales decât să-mi țin promisiunea față de Dr. ODION, puternicul jucător de vrăji de dragoste care m-a ajutat să-l aduc înapoi pe fostul meu soț care era deja departe de 2 săptămâni fără să-mi ia rămas bun de la mine, a fost o experiență atât de dureroasă pentru mine pentru că el a fost prima mea iubire și viața mea se învârte în jurul lui, dar când m-a părăsit pentru o altă doamnă, am împărtășit lacrimile și încercam tot ce puteam să uit de el, dar în adâncul inimii mele a fost atât de cauza imposibilă l-am iubit atât de mult în ciuda durerii în care eram. Într-o seară credincioasă, am citit un comentariu despre dr. ODION, puternicul turnător de vrăji care poate ajuta la recuperarea unui fost iubit sau la reunirea unei case sparte și multe altele, la început a fost ca o glumă, pentru că nu am crezut niciodată în vrăjeală până când dr. ODION nu dovedește el însuși pentru mine, aducându-l pe soțul meu acasă după două zile de vrajă de dragoste asupra soțului meu. toate mulțumiri doctorului ODION pentru că m-au făcut din nou o femeie completă și mi-am adus înapoi amantul pierdut, voi continua să împărtășesc acest lucru căruia i-ar putea interesa să stabilim toată viața conjugală acolo în loc să ne împărtășim lacrimile sau să trecem prin întreruperea inimii. ODION pe e-mailul său de contact care este mai jos (drodion60@yandex.com) trebuie doar să-l contactați și să vedeți ce poate face. De asemenea, puteți suna și WhatsApp prin numărul său +2349060503921 noroc pentru cine a dat vreodată acest proces

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua tuturor, sunt aici pentru a mulțumi dr. ODION pentru că m-a făcut din nou fericită, logodnicii mei m-au părăsit când erau pe cale să se căsătorească după 2 luni. Și am fost atât de frustrat să am o zi proastă. până când am fost online și arăt o recenzie a cuiva care postează o mărturie a unui doctor numit ODION, pe care l-am contactat de fapt și mi-a asigurat că nu ar trebui să-mi fac griji că prietena mea se va întoarce după ce va termina cu munca sa în 48 de ore . din păcate, întâlnesc o celulă pe telefonul meu și era prietena mea și mi-a spus că îi pare rău că ar trebui să-l iert că se întoarce pentru ca noi să fim împreună. Mulțumim lui DR ODION pentru munca sa amabilă. Dacă vă aflați în aceeași problemă, îl puteți contacta prin WhatsApp +2349060503921 sau prin e-mail (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere
  6. Numele meu sunt Grace Patane, sunt aici pentru a împărtăși o mărturie despre modul în care Dr. ODION m-a ajutat. După o relație de 1/5 de ani cu iubitul meu, s-a schimbat brusc și a încetat să mă contacteze în mod regulat, avea să vină cu scuze pentru a nu mă vedea tot timpul. A încetat să mai răspundă la apelurile mele și la sms-urile mele și a încetat să mă mai vadă regulat. Apoi am început să-l prind cu fete diferite de mai multe ori, dar de fiecare dată îmi spunea că mă iubește și că are nevoie de ceva timp pentru a se gândi la relația noastră. Dar nu mă pot opri să mă gândesc la el, așa că am decis să intru online și am văzut atât de multe discuții bune despre acest jucător de vrăji numit Dr. ODION și îl contactez și îi explic problemele mele. Mi-a aruncat o vrajă de dragoste pe care o folosesc și după 24 de ore, iubitul meu s-a întors la mine și a început să mă contacteze în mod regulat și ne-am mutat împreună după câteva luni și a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât prietenii lui. În cele din urmă ne-am căsătorit și acum suntem căsătoriți fericiți de 3 ani cu un fiu. De când dr. ODION m-a ajutat, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. De asemenea, puteți contacta acest jucător de vrăji și puteți stabili relația dvs. E-mail: (drodion60@yandex.com) Puteți să-l sunați și să-l WhatsApp prin numărul său +2349060503921

    RăspundețiȘtergere