joi, 1 martie 2018

Ești gata să faci asta? Îndemnul unui preot pentru tineri

Bună ziua!

Ce faci prietene? 

Eu bine! 

De mult timp nu am mai discutat și de aceea încerc ca printr-un mesaj să discut cu prietenii mei pe care îi am pe rețelele de socializare, dar fiindcă sunt peste 1000 nu dispun de atâta timp ca să întreb pe fiecare în parte ce face.

Dacă e un site de socializare, deci e bine ca să mai știu ce faci tu. Să nu crezi că dacă mesajul acesta e trimis tuturor înseamnă că eu nu discut direct cu tine! E adresat doar ție și e un început de discuție doar între noi doi, de aceea eu aștept să răspunzi la el, chiar dacă a venit la tine ca link.

Cum am spus, o duc bine, sunt sănătos și ceea ce am început de mai timp în lucrarea cu tinerii continue cu ajutorul Domnului. Demult timp nu am discutat și acest lucru mă îngrijorează fiindcă, nu cunosc ce faci, cu ce te ocupi, care sunt bucuriile și nedumeririle tale în viață! Când discutam mai des și cunoșteam situația ta, puteam veni și cu niște sfaturi, acum deja e mai greu fiindcă te-ai depărtat de comunicarea noastră, dar asta nu înseamnă că sunt indiferent față de tine.


Orice tânăr în viața sa tinde doar spre bucurii palpabile, iubire la repezeală și mai puține bătăi de cap, dar știu că te confrunți și cu greutăți mai mult sau mai puține. Era timp în care îmi împărtășeai zilnic din acestea și la unele ne bucuram împreună, iar altele le discutam și le analizam ca să nu fie capcane a plăcerilor de moment și care pe viitor să-ți distrugă sufletul și viața.

Timpul trece și asta este inevitabil. Toți suntem ocupați cu rutina vieții de zi cu zi și totuși este bine de a reveni la acea legătură constructivă de discuție pe care am avut-o. Dacă crezi că încă suntem prieteni aștept să-mi scrii Mie prietenului tău, sau să vii cu un mic mesaj din cele ce te frământă, iar eu neapărat o să-ți răspund la el cu cea mai mare plăcere, ca și pe viitor să ne bucurăm împreună cum am mai făcut-o.

Acest mesaj e scris de mine, un preot care discut cu tinerii, dar acest mesaj vine zilnic și din partea lui Dumnezeu care este prietenul nostru cel adevărat și care nu ne trădează niciodată. Nu vă ascundeți după paravanul insuficienței timpului disponibil și lenea ne rupe de la rugăciune, care este discuția noastră cu Dumnezeu, fiindcă în permanență avem nevoie de prieteni și este bine de a menține această legătură strânsă, iar de El nu trebuie să uităm niciodată, fiindcă El niciodată nu uită de noi.

Preot Vadim Corostinschi

3 comentarii:

  1. sarutmana parinte, ma numesc Maria Alexandra si sunt mama la patru copii dintre care cei mai mari sunt de anii 13 si 12 ,mijlocia de 7 ani iar ultima de 5 luni...cea mare de 12 ani este foarte ascunsa cu caracterul si nu prea se sfatuieste daca ar avea probleme...in general se cearta mereu fara stirea mea cu mijlocia ci este mai mereu foarte nervosa...ea in general are suflet bun dar nu prea vrea sa-mi spuna motivul de ce nu vrea sa faca prietenie cu fratii ei...ea iubeste doar pe surioara cea mai mica de 6 luni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare copil este o entitate deosebită și chiar dacă sunt frate și soră, totuși fiecare are caracterul său și se manifestă diferit. Caractere greu se intersectează cu a celorlalți. Vârsta foarte mult contează la tineri, fiindcă ei percep lucrurile diferit și acest lucru îi determină să aibă niște rețineri sau certuri cu cei din jur.
      Motivați-le lucrurile bune, chiar dacă la moment ei nu înțeleg valoarea acestor lucruri, în timp o să le valorifice prin faptele sale. Important ca tot ce faceți pentru ei să fie cu dragoste, chiar și cearta…

      Ștergere
  2. Cu draagoste si rabdare totul se reuseste.

    RăspundețiȘtergere