luni, 12 martie 2018

Părinte, eu n-am să mai vin la biserică


Un tânăr merge la preotul paroh și îi spune:
– Părinte, eu n-am să mai vin la biserică.
Preotul îl întrebă:
– Ah. Poți să-mi spui care este motivul?
Tânărul îi răspunde:
– Dumnezeule! Aici văd o femeie care bârfește despre altă femeie; citețul nu citește bine; în vocea coriștilor nu se simte rugăciune; ajutorii preotului din altar butonează telefonul mobil; fără să mai aduc în discuție și comportamentul egoist al persoanelor după ce pleacă de la biserica…
Preotul îi spune:
– Ai dreptate. Dar înainte de a părăsi definitiv Biserica, aș vrea să-mi faci o favoare. Ia, te rog, acest pahar plin cu apă și înconjoară de trei ori biserica, fără să verși nicio picătură de apă din pahar. După poți pleca.
„Doar atât?” – s-a întrebat tânărul.
A făcut cele trei ture, așa cum i-a cerut preotul. După ce a terminat, i-a spus:
– Părinte, am făcut.
Preotul l-a întrebat:
– În timp ce înconjurai biserica cu paharul în mână, ai observat vreo persoană care o bârfea pe alta?
Și tânărul:
– Nu.
– Ai văzut persoane care butonau telefonul?
Tânărul:
– Nu.
– Știi de ce? Erai concentrat asupra paharului pentru a nu vărsa apa. Și vezi… în viața noastră e la fel. Când inimile noastre se concentrează pe IISUS Hristos, nu mai avem timp să ne uităm la greșelile oamenilor. Cei care părăsesc Biserica din cauza creștinilor ipocriți, cu siguranță că niciodată nu au intrat în ea pentru Iisus.


Această povestioară e bine să fie citită de fiecare dintre noi. Este un adevărat exemplu de smerenie și de credință! Poate că mulți dintre noi am făcut greșeală tânărului, iar cuvintele părintelui ne vor face să vedem adevărul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu