duminică, 23 septembrie 2018

JURNALUL COPILULUI HABOTNIC, MANIPULAT DE BISERICĂ


Da. Din nefericire pentru toți cei care m-au "atacat" pe privat sau public în ultimele săptămâni, și eu sunt copilul habotnic, manipulat de BOR, de popi și asociații dubioase. Da, din nefericire, și eu am drept de vot. Îmi pare rău să vă dezamăgesc pe toți cei care mi-ați spus că aveați încredere în "capacitatea mea de a pune în balanță lucrurile". Voi vota cu toată inima pentru familia tradițională ce stă sub motivul crâșmei, al bătăii, al infidelității, în care copiii nu au parte de educație și nu se pretează așteptărilor societății. Nu, nu votez cu familia LGBT, open-minded, iubitoare, tolerantă...ideală.


De ce?

E numai vina părinților mei, aveți dreptate. E numai vina faptului că, într-o bună zi, îmi doresc să am o familie exact ca cea în care am crescut. Tinerii spălați pe creier de Biserică să știți că nu sunt bucăți de carne cu sentimente; tinerii spălați pe creier de Biserică au sărit coarda cu părintele, au fost cu el la înghețată, i-au făcut cu mâna când trecea cu mașina, au mâncat pizza și s-au pictat pe mâini împreună (și am dovezi foto https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f57/1/16/1f609.png ).

Tinerii ăștia spălați pe creier au avut conștiința faptului că, înainte de a arunca cu noroi în ceva/cineva, trebuie să fii "insider" ca să îți dai seama care e treaba și cum stau lucrurile. De aia tinerii ăștia pe care Biserica îi crește și îi spală pe creier sunt adulții ce își cresc copiii în spiritul pe care și l-au însușit, la umbra Duhului Sfânt care aduce liniștea, bucuria, UNITATEA (că tot vorbeam de Centenar).

Tânărului care a făcut voluntariat pentru bătrâni sau copii împreună cu părintele din sat nu poți să îi spui ca BOR e o mafie în sutană, că o să vadă cum îi huruie matizul preotului când vine la ateliere ( și am dovezi foto x2 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f57/1/16/1f609.png ) și o să se prindă din care parte vine manipularea. 

Și în cazul în care n-am dreptate, atunci ador să mă manipuleze niște oameni care îmi spun să nu mă opresc niciodată din a citi și a cerceta, niște oameni care m-au învățat că rațiunea umană se poate potența corect numai în bucurie și frumos, niște oameni care m-au învățat că moralitatea nu e o "deprindere", ci normalitate, niște oameni care m-au învățat să apăr această normalitate, lucru pe care eu și toți prietenii mei habotnici îl vom face în octombrie prin exercitarea unui drept absolut democratic.


Nu vă mai pierdeți timpul încercând să mă convingeți că sunt spălată pe creier. Nu aveți cum să demontați miile de amintiri din tinda bisericii. Nu vă mai obosiți să îmi explicați de ce trăiesc în Evul Mediu - voi sunteți singurii antrenați în "vânătoarea de vrăjitoare".

Text preluat de la Cristiana Chircu. Cu mulțumiri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu