duminică, 9 septembrie 2018

O lecție de viață...


Un bărbat a murit când și-a dat seama, l-a văzut pe Dumnezeu apropiindu-se de el cu o valiză in mâinî. Dumnezeu a spus:
Bine, fiule este timpul să plecăm.
Surprins, omul a răspuns: “Acum? Așa de devreme? Aveam o mulțime de planuri…”
Dumnezeu: “Îmi pare rău, dar trebuie să plecăm.

Bărbatul: “Ce ai in valiza?”
Dumnezeu a răspuns: “Lucrurile tale!”
Bărbatul: “Lucrurile mele? Ce vrei să spui? Adică hainele mele, banii mei?”
Dumnezeu: “Nu. Acele lucruri nu au fost de fapt ale tale. Ele aparțineau pământului.

Bărbatul: “Atunci amintirile mele?”
Dumnezeu: “Acelea nu ți-au aparținut niciodată. Ele aparțin timpului.
Bărbatul: Este vorba de talentul meu?
Dumnezeu: “Acesta nu ți-a aparținut niciodată… el a fost în funcție de oportunități.
Bărbatul: Este vorba despre familia și prietenii mei?
Dumnezeu: “Îmi pare rău ei nu ți-au aparținut niciodată. Ei au aparținut destinului.

Bărbatul: “Este vorba de soția și fiul meu?”
Dumnezeu: “Ei nu ti-au aparținut ție niciodată… au aparținut inimii tale.
Bărbatul: Este vorba de corpul meu?
Dumnezeu: Corpul tău nu ți-a aparținut niciodată. El a aparținut pământului.

Bărbatul: “Este sufletul meu?”
Dumnezeu: “Nu, sufletul tău îmi aparține mie.
Foarte speriat, omul a luat valiza din mâinile Domnului și a deschis-o. Aceasta era goală.
Lacrimile au început să curgă șiroaie pe obraz.
Niciodată nu am avut nimic??? a întrebat bărbatul.

Dumnezeu a răspuns: “Adevărat… fiecare moment pe care l-ai trait a fost doar al tău. Viața este doar un moment un moment care îți aparține. Din acest motiv trebuie să te bucuri de fiecare clipă pe care o ai. Nu lăsa ca nimic să te oprească din a fi fericit. Trăîește ACUM! Trăiește-ti VIAȚA.

Nu uita să fii fericit… acesta este singurul lucru care contează.
Lucrurile materiale și tot ce crezi că merită… nu merită; sunt lăsate in urmă. Nu poți lua nimic cu tine în cealaltă lume.

Daniela Floroiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu