joi, 14 februarie 2019

Nu e nevoie de un 14 februarie sau o altă zi anume, ca să arătăm dragostea şi iubirea faţă de cineva

Iubiţi şi stimați tineri,

Niciodată nu mi-a fost clar, ca să manifeşti dragoste și să arăţi sentimentele de iubire față de-o persoană dragă, oare e nevoie de un 14 februarie sau o anumită zi? Nu doar Biserica, ci şi o parte impresionantă a societăţii manifestă o atitudine mai puţin binevoitoare faţă de această pretinsă „zi a îndrăgostiţilor”, întrucât nu are nimic comun cu adevărata dragoste, deoarece această aşa-zisă sărbătoare vine de peste Ocean și este importată la noi, din Occident, de marii comercianți de bibelouri, flori și suvenire.


Oare chiar e nevoie de un 14 februarie sau un 8 martie, ca să oferi cuiva drag o floare sau un cadou? Oare e chiar atât de greu să înţeleagă stimatele fete că de cele mai multe ori, printr-o floare sau chiar şi-un buchet – fie el şi din trandafiri scumpi – se vădeşte, nu atât iubirea şi dragostea din partea celui care „felicită cu ziua îndrăgostiţilor”, ci mai degrabă dorinţa pătimaşă de ai folosi trupul, spre o pângărire ruşinoasă, care cu siguranţă îi va aduce mustrări de conştiinţă şi regrete celei „felicitate”? Dar şi dragi băieţi, după cum se şi observă în ultima vreme, se poate întâmpla să cădă uşor într-o capcană. Căci, nu întotdeauna acel „te iubesc” sau acea îmbrăţişare, manifestă sincere sentimente de dragoste şi afecţiune. Se poate întâmpla că acel „te iubesc”, îmbrăţişare sau sărut, să caute nu inima voastră, ci nişte flori, cadouri, cină romantică, vacanţe luxoase sau chiar bani. Poate sunt subectiv, însă în cele mai multe cazuri aşa se şi întâmplă, după cum s-a menţionat. Şi atunci spuneţi Dumnevoastră, poate fi numită cu adevărat dragoste, ceea ce manifestaţi unii faţă de alţi în ziua de 14 februarie? Oare nu este această zi doar una a plăcerilor carnale, iar după aceasta a of-urilor pentru banii chieltuiţi sau pentru alceva ce se poate întâmpla în acea zi sau noaptea ce urmează?.

Cât adevăr exprimă cuvintele spuse de Bartolomeu Anania, fostul Mitropolit al Clujului: „Aceste zile (14 februarie, 8 martie) duc mai degrabă la denaturarea adevăratei dragoste şi a sentimentilor sincere”.

Aşa că, dragi şi stimaţi tineri, vlăstare ale societăţii, dar şi ai bisericii deopotrivă, iubiți-vă, dar nu în mod păcătos. Exterioriza-ţi bucuria iubirii ce o aveţi faţă de o persoană dragă, dar nu doar într-o zi anume. Oferiţi, nu doar flori şi cadouri. Oferiţi zâmbete frumoase, cuvinte sufleteşti, priviri nepătimaşe. Trăiți-vă tinerețea frumos în, cu și pentru Hristos. Căci, anume Hristos e cel care te iubește sincer și cu adevărat.

Şi apropo, chiar dacă doriţi să oferiţi, în semn de iubire celor dragi inimioare şi diferite bibelouri, oferiţi-le mai degrabă inima Dumnevoastră, căci doar aşa îi veţi impresiona cu adevărat, doar aşa veţi manifesta o dragoste sinceră şi nepătimaşă.

Prot. Ştefan Rîmbu

3 comentarii:

  1. DR ODION ESTE CEL MAI BUN CASTER DE VRAIE ONLINE CARE MI-A RESTAURAT RELAȚIA RUPTĂ ȘI ÎL RECOMAND CU TÂRZIE DR ODION Oricine are nevoie de ajutor!

    Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie în urmă cu 3 luni și de atunci viața mea a fost plină de dureri de durere și de inimă, deoarece el a fost prima mea iubire cu care mi-am petrecut întreaga viață. Un prieten de-al meu mi-a spus că a văzut câteva mărturii ale unui jucător de vrăji numit DR ODION pe care îl poate aduce înapoi pe amant în câteva zile, râd și am spus că nu mă interesează, dar din cauza dragostei pe care prietena mea o avea pentru mine, ea l-am consultat pe marele jucător de vrăji în numele meu și spre cea mai mare surpriză a mea după 2 zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei luni că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru tot ce m-a făcut să treacă. S-a întors la mine și acum suntem fericiți împreună. Încă nu-mi vine să cred, pentru că este extrem de incredibil. Vă mulțumesc DR ODION pentru că mi-ați adus înapoi iubitul și, de asemenea, dragului meu prieten care a mijlocit în numele meu, pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji aici este adresa de e-mail: (drodion60@yandex.com) sunați-l sau adăugați-l pe Whats-app: +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  2. Întotdeauna putem face ca relația noastră să fie cea mai bună pentru noi, viața sau cariera să aibă succes pe măsură ce ne dorim, este nevoie doar să depui efortul corect și dacă simți că ai nevoie de ajutor, atunci caută ajutor. După ce soția mea m-a lăsat cu inima frântă. Eram singur, devastat și trist din fericire am fost îndreptat către un bărbat foarte amabil și puternic numit Dr. ODION, care m-a ajutat să-mi aduc soția înapoi și acum mă iubește mult mai mult ca oricând, sunt atât de fericit cu viața acum, mulțumesc foarte mult Dr. ODION prin e-mail (drodion60@yandex.com), îl poți WhatsApp și pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi pare rău că am pus acest lucru pe internet, dar nu am de ales decât să-mi țin promisiunea față de Dr. ODION, puternicul jucător de vrăji de dragoste care m-a ajutat să-l aduc înapoi pe fostul meu soț care era deja departe de 2 săptămâni fără să-mi ia rămas bun de la mine, a fost o experiență atât de dureroasă pentru mine pentru că el a fost prima mea iubire și viața mea se învârte în jurul lui, dar când m-a părăsit pentru o altă doamnă, am împărtășit lacrimile și încercam tot ce puteam să uit de el, dar în adâncul inimii mele a fost atât de cauza imposibilă l-am iubit atât de mult în ciuda durerii în care eram. Într-o seară credincioasă, am citit un comentariu despre dr. ODION, puternicul turnător de vrăji care poate ajuta la recuperarea unui fost iubit sau la reunirea unei case sparte și multe altele, la început a fost ca o glumă, pentru că nu am crezut niciodată în vrăjeală până când dr. ODION nu dovedește el însuși pentru mine, aducându-l pe soțul meu acasă după două zile de vrajă de dragoste asupra soțului meu. toate mulțumiri doctorului ODION pentru că m-au făcut din nou o femeie completă și mi-am adus înapoi amantul pierdut, voi continua să împărtășesc acest lucru căruia i-ar putea interesa să stabilim toată viața conjugală acolo în loc să ne împărtășim lacrimile sau să trecem prin întreruperea inimii. ODION pe e-mailul său de contact care este mai jos (drodion60@yandex.com) trebuie doar să-l contactați și să vedeți ce poate face. De asemenea, puteți suna și WhatsApp prin numărul său +2349060503921 noroc pentru cine a dat vreodată acest proces

    RăspundețiȘtergere