sâmbătă, 25 august 2018

Un zâmbet pentru copiii din Chirileni

Sâmbătă, 25 august 2018, tinerii din filiala Chirileni au decis sa facă o vizita grădiniței din sat. Toți împreună am plecat spre grădiniță cu un mic program pentru copiii pentru ai distra un pic.

Acolo am fost primiți cu bucurie de fostele noastre educatoare care ne așteptau cu brațele deschise. Mai întâi de toate am făcut cunoștință cu copiii după care a început activitatea.  Tinerii au desfășurat diferite jocuri atât de logica cât și distractive. Copii au fost foarte activi și sau implicat în toate activitățile, au dansat, au recitat poezii, au cântat cântece...


La final pe copiii i-au așteptat o surpriză, fiecare a primit cate un pachet cu dulciuri și baloane. Ne-am simțit bine atât noi cat și copiii, ei sau bucurat de timpul minunat petrecut împreună, iar noi ne-am reîntors puțin în anii în care eram si noi ca ei - mici copiii de grădiniță.

sursa: www.atosmd.club

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu