miercuri, 30 mai 2018

Părinții, comoară fără de preț !!!


Această poruncă a decalogului din Vechiul Testament ,,Cinstește pe tatăl tău și pe mama ta, ca bine să-ți fie și mulți ani să trăiești pe pământ”, mă duce cu gândul la părinții mei, la cei care au contribuit la crearea mea, la apariția mea pe acest pământ. Mă gândesc la ce a vrut Dumnezeu sa spună prin aceste cuvinte, când face referire la părinți, la cinstea și valoare lor. Meditez și îmi dau seama că fără ei, eu nu aș fi scris acum acest eseu, nu aș fi existat, deoarece Dumnezeu prin lucrarea S-a divină și ajutorul acestor părinți, a făcut posibilă nașterea și creșterea mea.

Părinții sunt un fel de mijlocitori între Dumnezeu și puterea Sa desăvârșitoare. Putem spune că părinții au un rol important în viața noastră. Ei sunt pentru noi precum o ,,bancă” la care ne depunem toate rănile și toate grijile, ei ne înțeleg atunci când nu ne înțelege nimeni, ei ne sprijină și ne încurajează când avem nevoie, pe scurt părinții sunt totul, fără ei nu cred că putem face mare lucru, ei sunt ,,sursa noastră de putere, de energie”.


Trebuie să ne prețuim părinții, să-i cinstim și să le mulțumim pentru tot ceea fac pentru noi, pentru tot sprijinul pe care ei ni-l oferă, precum zice și această poruncă menționată mai sus. Cinstindu-i pe părinți, îți aduci în primul rând ție o mulțumire interioară care îți spune că ți-ai îndeplinit misiunea de copil.

Cinstindu-i pe ei, Îl cinstești pe Dumnezeu, cinstești lucrarea Lui cea dumnezeiască, aducăndu-i mulțumire pentru tot ceea ce a făcut și face în continuare pentru tine și ai tăi. Pe acești părinți trebuie să-i iubim și să îi ajutăm cât mai mult posibil acum, deoarece va veni vremea când nu vor mai fi, când îi vom căuta și nu-i vom mai găsi, vom fi nevoiți să ne descurcăm singuri, fără ajutorul pe care l-am primit de la ei până în acel moment. Noi vom rămâne doar cu regretul, speranța și nădejdea în Dumnezeu că o să-i revedem cândva, că El ne va ajuta, ne va arăta calea adevărului și ne va asculta rugăciunile pe care le îndreptăm către Dânsul pentru ei și pentru noi.


Deci nu uitați…!!! Prețuiți-vă părinții cât timp îi mai aveți, nu vă bateți joc, nu îi tratați cu indiferență, nu îi ignorați, deoarece dacă vom alege acest drum, și noi la rândul nostru vom sfârși la fel. Mulțumiți-le pentru tot și faceți-i mândri, acum cât mai aveți timp !! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu