miercuri, 28 martie 2018

ATOM este schimbarea ce o începem din noi astăzi pentru un viitor unic


Data de 27 martie 2015 pare o zi simplă pentru toți, dar nu și pentru mine. În această zi mi-am început activitatea în "Asociația Tinerelor Ortodocși din Moldova".

La început părea ceva obișnuit ca orișicare asociație a tinerelor. Încercam să fiu activ chiar dacă posibilitatea i-mi permitea doar online să fiu prezent. În pofida faptului că nu prea înțelegeam nimic, chiar nici esența acestei asociații, cel puțin încercam să fiu un membru apreciat de ceilalți. Mă bucuram de toate activitățile pe care le făceau ceilalți și mereu încercam să găsesc și eu timp pentru ele. Odată cu prezența la acele desfășurări pe care le interpreta asociația mi-am găsit și o mulțime de prieteni și nu doar persoane care poartă această denumire dar tineri cu un anumit scop și mereu gata să ajute pe oricine.


ATOM-pare un simplu cuvânt, dar cu un înțeles destul de vast. Nu este doar o asociație ce î-și promovează numele, dar și o familie în care te poți regăsi și forma atât moral cât și duhovnicește. Portalul acestui club in fiece zi ne învață ceva nou și util pentru oricine. Aici poți găsi răspuns la orice întrebare cât și persoane cu care mereu poți desfășura activități utile atât pentru noi cât și pentru societate.



Au trecut 3 ani deja, dar nu regret nici o clipă că fac parte din această mare și unită familie ATOM. Le mulțumesc tuturor celor ce se implică în ea și invit pe toți cei ce doresc să privească lumea altfel. Oricare întâlnire i-mi oferă o lecție noua de viață cât și niște amintiri ce nu pot fi comparate cu nimic altceva.


Aici î-ți petreci timpul frumos cât și interesant. Nu cred că poate fi comparată cu o alta asociație sau club, pentru mine mereu va rămâne acea familie pe care nu o poți schimba pe nimic.


Asociația Tinerelor Ortodocși din Moldova, este mult mai mult decât o asociație, este schimbarea ce o începem din noi astăzi pentru un viitor unic.


  Cu drag Cornea Victor, Secretar General ATOM
               
Portalul nostru îl felicită pe tânărul Victor cu ziua de naștere și-i dorim multă sănătate și numai realizări frumoase alături de ATOM și mântuire sufletească. La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu